Pintratuin: doe jij ook mee? Deel dan jouw bord!

Intratuin heeft onlangs weer een leuke actie gestart. Deze keer riepen ze hun doelgroep op om een Pinterest bord aan te maken met hun favoriete woonaccessoires uit de Intratuin collectie, in combinatie met andere inspiratiebeelden waardoor ieder bord een persoonlijke twist krijgt. De mensen die mij kennen weten dat ik van planten en tuinieren houd. Daarnaast ben ik sinds mijn ontdekking ervan, al verslaafd aan Pinterest. Zodoende heb ik een eigen zgn. “Pintratuin” bord aangemaakt.

#Pintratuin

Pintratuin
Mijn blog kent inmiddels ook een Pinterest-account waarop ik wooninspiratie verzamel en foto’s deel afkomstig van mijn blog. De foto’s in deze blogpost heb ik gemaakt in een van de Intratuin winkels en ze zijn tevens te zien op mijn #Pintratuin bord.

#Pintratuin

Deel jouw bord ook!
Heb jij ook een #Pintratuin bord gemaakt en vind je het leuk om die te delen? Zet dan een link naar jouw bord als reactie onderaan deze post. Ik ben erg benieuwd! :)

Een gedachte over “Pintratuin: doe jij ook mee? Deel dan jouw bord!

Geef een reactie

