Bye Bye oktober!

De laatste dag van oktober is alweer zo goed als voorbij. Het was een mooie- en toch ook een drukke maand. En dan heb ik jullie nog niet eens verteld dat ik in het oktobernummer van de VTwonen te vinden ben! Oké in de bijlage dan. Maar evengoed erg leuk!! ;D

IMG_2035-3.JPG Hoe, wat, waar dan precies?! Ergens halverwege het midden
van het tijdschrift zit een mini-magazine over het Villa Arena Blog-event waar ik een tijdje geleden aan heb deelgenomen. In het mini-magazine staan interviews van de 10 finalisten die hebben meegedaan aan de blogwedstrijd (lees hier meer daarover), waaronder ik! Helaas ben ik geen winnaar geworden, maar dat was dan ook niet mijn hoofddoel. Als een groentje in bloggersland vond ik het een eer om bij de laatste 10 van vele deelnemers terecht te komen. Ik heb deelgenomen aan ontzettend inspirerende masterclasses, gegeven door succesvolle Nerderlandse interieurbloggers en daarnaast heb ontzettend leuke, enthousiaste mede-bloggers ontmoet!

Geef een reactie

