Wat is jouw (vt)woonstijl?

60% Scandinavië

60% Scandinavië
Op de site van vtwonen vind je een woonstijl-test waarbij je de resultaten kunt vergelijken met de stijl van iemand anders. Bijvoorbeeld met die van je partner, of een vriend/vriendin. Natuurlijk valt er te twisten over de betrouwbaarheid van de test (die bestaat immers uit 15 vragen), maar toch was ik wel nieuwsgierig naar de uitkomst. En vooral ook naar de antwoorden van mijn vriend, aangezien hij soms toch een heel andere waarde hecht aan meubels en accessoires dan ik. Uitspraken zoals “jij wilt echt álles wit verven” en “boeken horen in een boekenkast, ipv. vazen” (hmpf), zorgen ervoor dat mijn vertrouwen in onze interieurmatch mij toch een beetje in de schoenen zakt ;)
Uit de test komt dat ik “60% Scandinavië” ben. Rust en eenvoud hebben mijn voorkeur in huis, evenals robuuste natuurlijke materialen. (Lees verderop het gehele resultaat van de test.)

Win shoptegoed
Een extra leuke bijkomstigheid is dat je door het invullen van de test ook kans maakt op een waardebon van € 100,- shoptegoed die je kunt besteden in de vtwonen shop! Mooi meegenomen dacht ik zo!

Hieronder zie je de test-uitslag van mij (#1) en die van mijn vriend (#2) en het moodboard dat daarbij hoort.

 woonstijl test vtwonen  woonstijl-test vt wonen

Ibiza én Scandinavië
Bron foto’s: vtwonen

Hm, dus als het aan vtwonen ligt mogen wij best blij zijn met elkaars smaak! Wat komt er bij jou uit de woonstijl-test?

Een gedachte over “Wat is jouw (vt)woonstijl?

Geef een reactie

