IKEA 2015 new collection | Musthaves

De nieuwe IKEA catalogus is er weer en wordt vanaf vandaag verspreid door Nederland! Ik had inmiddels al enkele beelden op Pinterest voorbij zien komen, met nieuwe meubels, accessoires en vooral veel leuke wooninspiratie. Mijn geduld won het daardoor niet van mijn nieuwsgierigheid naar de nieuwe collectie. Daarom besloot ik niet te wachten totdat de catalogus op mijn deurmat zou belanden. Je kunt immers de IKEA catalogus al digitaal bekijken via de website of de app op je tablet of telefoon.

Ik heb meteen een lijstje gemaakt van musthaves die ik binnenkort in mijn winkelmandje wil droppen. Dit zijn mijn favorieten:

20140811-150113-54073398.jpg

Offwhite wandlamp-/klemspot RANARP met metallic koper accenten en een zwart/witte snoer | Honingraat-vorm spiegels HÖNEFOSS. | Bamboe tafel IKEA PS 2012, met of zonder vakken. | Witte bloempot GRÖNPEPPAR, met waterreservoir (handig voor kruidenplantjes!) | IKEA PS 2014 hanglamp, nu met turkoois binnenwerk.

Ik ben heel benieuwd wat jouw favorieten zijn uit de nieuwe IKEA collectie. Laat je een berichtje achter als ik nog leuke items over het hoofd heb gezien?

Geef een reactie

