DIY: Diamonds on the wall

Dit leuke DIY-idee kwam ik vandaag tegen in mijn zoektocht naar creatieve woonideeën. Ik was al fan van de origami diamantversieringen, maar deze variant is weer net een iets anders dan de hangende versies. Je moet natuurlijk niet vies zijn van een beetje knip-en-plakwerk, maar als beloning heb je wel unieke wall art in je huis hangen. De kleuren kun je natuurlijk geheel naar eigen smaak bepalen, passend bij jouw interieur!

20140429-231235.jpg

Klik hier voor de template.

20140429-234822.jpg

Vind je het een idee leuk, maar spreken de piramides jou niet zo aan? Laat je dan inspireren door de afbeelding hieronder. Het effect is even groots, maar je kunt kant en klare origami-papier gebruiken die je slechts een keer diagonaal dubbel vouwt.

20140429-234404.jpgKlik op de foto’s om naar de bron te gaan.

2 gedachtes over “DIY: Diamonds on the wall

  1. Wow, heel gaaf! Ik was ook al fan van de origami lampen van Snowpuppe. Dit is echt een leuke (en goedkope) diy om eenzelfde soort stijl door te voeren in mijn interieur.

    Like

    • Die lampen zijn inderdaad erg mooi! Daar heb ik trouwens ook leuke DIY’s over gezien. Hoewel deze waarschijnlijk minder duurzaam zijn dan de originele ontwerpen :)

      Like

Geef een reactie

