Mijn eigen blog!

In gedachten heb ik al eens met het idee gespeeld, maar dit keer moet het er echt van komen. De doorslag om mijn eigen blog te beginnen heeft alles te maken met het bericht dat ik laatst tegen kwam via Twitter. Hierin staat geschreven dat 5 april een blog-event wordt georganiseerd in de Villa Arena, met topbloggers die ik sinds een tijdje heb ontdekt en nu met plezier volg; Vosgesparis, Beeldsteil, April&May, Interiorator en StyleCookie.

Het Villa Arena Blog-event is inmiddels geweest en ik ben vol frisse inspiratie en nieuwe ideeën weer naar huis vertrokken, precies waar ik op hoopte. Maar helemaal was mijn missie nog niet voltooid. Er was namelijk een mogelijkheid je na afloop van het event op te geven als potentiële kandidaat om “de nieuwe Villa Arena blogger 2014” te worden, een initiatief
van Villa Arena samen met BlogToday, vt Wonen en Flair.
De prijs? Drie masterclasses gegeven door de hierboven genoemde sprekers van het Villa Arena Blog-event, het maken van de kerstcampagne voor Villa Arena en een waardecheque van maar liefst € 1000,- ! Wie deel wil deelnemen aan deze gave actie wordt gevraagd een blog te schrijven.

De perfecte gelegenheid om mijn plannen voor het starten van een blog werkelijkheid te maken!

2 gedachtes over “Mijn eigen blog!

  1. Pingback: 75.000 m2 aan wooninspiratie | Sas' Styling blog

  2. Pingback: Bye Bye oktober! | Sas' Styling blog

Geef een reactie

